سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Anti-devil - دشمن شیطان
شیطان پرستی فرقه ای ساده و سطحی نیست ( )

شیطان پرستی یا همان شیطان گرایی فرقه ای ساده و سطحی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت بلکه یک مقوله ای علمی است و کارشناسان مانند دیگر عرفان ها باید در آن کار و تحقیق کنند.

شیطان پرستی 4 مدخل در دایره المعارف دارد ، سینمای هالیوود نقش پیامبر را برای این گروه بازی می کند و گفتنی ست که شیطان پرستی از نوع یهودی مسیحی است، شیطان در اسلام یک جن حساب می شود ولی در نگاه یهودی ، مسیحی یک فرشته است  و از نظر آنان شیطان می تواند به انسان سلطه داشته باشد و دارای قدرت است، به طور مثال در سریال اغما که در تلوزیون پخش شد نشان داده شد که شیطان دکتر پژوهان را تسخیر کرده که این موضوع اشتباه است ، شیطان در اسلام فقط وسوسه گر است ولی در  دین یهود شیطان انسان را تسخیر می کند، همچنین  شیطان پرستی ها در کردستان عراق و جرایان آنتی کلیس یا ضد مسیح از موضوع بحث ما خارج هستند.

تاریخچه شیطان پرستی و شیطان گرایی

شیطان پرستی دارای دو شاخه است:

1-  سیتنیسم : که چهره شاخص آن آنتوان لاوی است

2-  ستیانیست: که از دل شاخه قبلی به خاطر اختلاف بین مایکل آکینو و آنتوان لاوی به وجود آمده است.

تفاوت آنها در نگاه این دو به شیطان و اختلافشان در وجود شیطان است، اولی می گوید نه خدایی است ، نه شیطان ، شیطان وجود خارجی ندارد و خدا و شیطان نماد هستند. ولی دومی می گوید شیطان وجود خارجی دارد و دنیا را  برای حکومت آن آماده می کنیم.

ادوار مختلف شیطان گرایی

1) بدوی

2) وسطایی

3) مدرن

شیطان گرایی بدوی

مردم در گذشته کشاورزی و باران و محصولات خود را نعمت های خدا می دانستند ولی وقتی اتفاقی می افتاد که نعمت و محصولات آنها نابود می شد از تعالیم پیامبران منحرف می شدند و می گفتند به غیر از خدا موجودی شیطانی هم وجود دارد که بر آنها مسلط می شود.

در شیطان گرایی بدوی این جریان یک روند انکشافی دارد.

مراحل روند انکشافی

قرن 11 :  ترویج سحر و جادو

قرن 13 : علنی کردن عرفان یهودا (کابالا)

قرن 14 : رنسانس و نهضت علم گرایی

قرن 17 : سازمان های فراماسونری

شیطان گرایی وسطایی (قدیمی)

در این دوره شیطان مظهر علم و دانش است و در علوم مختلف شیطان هایی به عنوان استاد وجود داشتند و جریان مخالفت کلیسا با علم از اینجا نشات می گیرد، چون شیطان در یهود مظهر علم و دانش بود.

در این دوره جریان جنگ های صلیبی با مسلمانان شکل می گیرد و بیت المقدس را تصرف می کنند ، یک گروه تشکیل می دهند و کندوکاوهایی در معبد سلیمان انجام می دهند و آیین هایی را به وجود می آورند.

شیطان گرایی مدرن (جدید)

از قرن 16 میلادی شروع شد و شخصی به نام خانم کاترین دومدیچی از خانواده بزرگ یهودی ، آیین های شیطان پرستی از قبیل بلک مس (black mass) و آزادی جنسی را در  دربار فرانسه شایع می کنند.

این گرایش ها در طبقه اشراف بود و به طور مخفی انجام می شد، این جریان روی چند طبقه از قبیل اشراف ، دانشمندان و نخبگان و افراد با نفوذ کار می کرد.

شخص دیگری به نام آلیستا کرائولی پدر شیطان پرستی مدرن است، او در 1875 در انگلستان متولد شد و عضو انجمن فراماسونری  هرمتیک اوردر بود و معبد تلما را در سیلیس تاسیس کرد، وی پدر باربارا بوش (مادربزرگ جرج بوش) بود، او در سال 1947 در انگلستان در گذشت.

همچنین آنتوان لاوی در 1930 در شیکاگو به دنیا آمد و در سال 1966 کلیسای شیطان و در سال 1969 انجیل شیطانی را به وجود آورد، اگر توجه داشته باشید متوجه می شوید که در همه این بحث ها رگ و ریشه های یهود دیده می شود و افکار یهود وجود دارد و این ها خانوادتا کاهن ، دین ساز و شیطانی بودند.

پیتر گیلمور سرکرده فرقه شیطان پرستی و کشیش اعظم کلیسای شیطان است، انجیل شیطانی مهم ترین کتاب پیتر گیلمور است.

برین وارنر (brain warner) خواننده متال است و موسیقی متن 48 فیلم ( اره 2- ماتریس دراکولا و ...) را تولید کرده وی علاوه بر خوانندگی کارگردان و نویسنده و ... بوده است،وارنر در سال 1994 دیداری با آنتوان لاوی انجام می دهد و در این دیدار به عنوان واعظ اعظم کلیسای شیطان برگزیده می شود وارنر خیلی غلیظ و ترسناک وخنده دار و ... آرایش می کرد وی در مصاحبه با مایکل مور ( یکی از منتقدان وی ) که پرسیده بود چرا این طور آرایش می کند ، جواب داده بود : تیپ من به این خاطر است که باطن پست انسان را نشان دهم و بگویم زیر لباس های زیبایشان چه چیزی و جود دارد.

روش های تبلیغی جریان های شیطان گرا

1-  ترویج نماد

2-  موسیقی متال

3-  فیلم سینمایی

4-  فضای سایبریک ( اینترنت و ...)

5-  رسانه های مکتوب

6-  عضویت در گروه های دوستانه

ترویج نماد

نماد شخصیت سازی و هویت سازی می کند و باعث هم زاد پنداری می شود لذا مروجین این فرقه ها با استفاده از نماد های شیطان پرستی و نقش آن به روی گردنبند،انگشتر و....،سعی در اشاعه ی این افکار دارند.

نماد های مورد استفاده شیطان گرایی :

1-  بافومت

2-  صلیب شکسته

3-  اس شیطانی

4-  ستاره پنج پر وارونه

5-  666 یا fff  که این عدد در کتاب مقدس عدد شیطان است.

6-  دست شیطان

7-  صلیب وارونه

8-  هرم ناتمام

سینما :

طرفداران شیطان پرستی در سینما بیشتر به سمت ژانر خشونت و وحشت روی آوردند، مانند فیلم های اره ، جن گیر ، پسر جهنمی ، طالع نحس ، چشمان نیمه باز و ... که نمادهای شیطان پرستی در آن ها دیده می شود.

در این فیلم ها  هم چنین از نمادهایی مانند سگ سیاه و کلاغ سیاه و ... استفاده می شود .

 



+ نوشته شده در شنبه 89/8/15ساعت 10:13 صبح توسط محمد جواد عابدپور |
عقاید و تاریخچه گروههای شیطان پرستی ( )

اصولاً به یک سلسله آداب و رسوم و قوانینی که در راستای اهداف خاصی باشد دین گفته می‌شود و بالطبع تمامی گروههایی که نام دین بر خود دارند برای پیشبرد اهداف خود از یک سلسله دستورالعملهایی که توسط بانیان آن دین وضع شده، پیروی می‌کنند. دینی همچون شیطان پرستی نیز که در طول سالیان متمادی پیروانی از اقوام و گروههای مختلف داشته اعمال و مراسم در راستای اهداف شیطان دارد و دارای فرقه‌ها و گروههای متنوعی است که بسته به شرایط مکانی و نژادی از آداب و رسوم و قوانین متنوعی نیز برخوردار می­باشند که در ذیل به اختصار به نمونه‌هایی از آنها اشاره خواهیم کرد.
شیطان پرستان را می‌توان به عناوین مختلف بسته به اعتقاداتشان تقسیم بندی کرد:
الف) شیطان پرستی شرقی (دینی)
ب) شیطان پرستی غربی: اینها نیز به چندین فرقه تقسیم می­شوند.

1. شیطان پرستان دینی: این نوع از شیطان پرستان خدایانشان را از ادیان قدیمی مصر باستان و بسیاری از الهه‌های باستانی بین النهرینی و بعضا از الهه‌های رومی و یونانی (به عنوان مثال مارس ـ خدای جنگ) اقتباس کرده‌اند. که در مشرق زمین فعال می‌‌باشند.
2. شیطان پرستان فلسفی یا لاویی: این نوع از شیطان پرستی بر مبنای فلسفه آنتوآن شزاندر لاوی که در کتاب «انجیل شیطان» و دیگر آثارش آمده است، تأسیس شده است.
3. شر پرستان: این فرقه از شیطان پرستان، به دوران تفتیش عقاید مذهبی از طرف کلیسا مربوط میشوند.
قوانین شیطان پرستی فرقه‌های شیطانی با یکدیگر متفاوت است ولی تمام آنها حول دو محور سکس و خشونت عمده ابزار شیطانی، دور می‌زند و بسته به سطح فکری و طبقه طرفداران فرقه­ها با یکدیگر متفاوت است به عنوان مثال طرفداران شیطان پرستی فلسفی (لاوی) که عمدتاً طبقات تحصیل کرده بریده از دین (عمدتاً مسیحیت) هستند معتقدند که:[2]
هرگز نظراتت را قبل از آنکه از تو بپرسند بازگو نکن.
هرگز مشکلاتت را قبل از آنکه مطمئن شوی دیگران میخواهند آن را بشنوند بازگو نکن.
وقتی مهمان کسی هستی، به او احترام بگذار و در غیر این صورت هرگز آنجا نرو.
اگر مهمانت مزاحم تو است. با او بدون شفقت و با بیرحمی رفتار کن.
هرگز قبل از آنکه علامتی از طرف مقابلت ندیده‌ای به او پیشنهاد نزدیکی جنسی نده.
هرگز چیزی را که متعلق به تو نیست بر ندار. مگر آنکه داشتن آن برای کس دیگری سخت است و از تو میخواهد آن را بگیری.
اگر از جادو به طور موفقیت آمیزی برای کسب خواسته‌هایت استفاده کرده‌ای قدرت آن را اعتراف کن. اگر پس از بدست آوردن خواسته‌هایت قدرت جادو را نفی کنی. تمام آنچه بدست آوردی را از دست خواهی داد.
هرگز از چیزی که نمیخواهی در معرض آن
    باشی شکایت نکن.
کودکان را آزار نده.
حیوانات ـ غیر انسان ـ را آزار نده مگر آنکه مورد حمله قرار گرفته‌ای یا برای شکارشان.
وقتی در سرزمینی آزاد قدم بر میداری. کسی را آزار نده. اگر کسی تو را مورد آزار قرار داد. از او بخواه که ادامه ندهد. اگر ادامه داد، نابودش کن.
شیطان پرستی جدید یا فلسفی به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی نماد کهن (
archetype) می‌داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می‌تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می‌شود.
شیطان در این اعتقاد نماد نیروی تاریکی طبیعت، طبیعت شهوانی، مرگ، بهترین نشانه قدرت و ضد مذهب بودن است.
این اعتقاد دارای شاخه‌های متعددی است، اما می‌توان گفت جز یکی دو نوع آن همگی دارای اصول زیر می‌‌باشند:
Atheism : خدایی در شیطان پرستی وجود ندارد.
Not dualistic : روح و جسم غیر قابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد.
Auto deists: خودپرستی، خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست.
Materialistic : اعتقاد به اصالت ماده.
ـ وابسته به راه چپ بودن در برابر راه راست که راه خدایی است.
ـ ضد مذهب بودن خصوصاً مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.
ـ عدم پرستش شیطان زیرا شیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد.
ـ اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن زیرا تمام خوشی دنیایی است و این خوشی‌ها خصوصاً لذات جنسی پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می‌کنند و به هر شکلی انجام آنها لازم و ضروری است.
شیطان پرستی به جای اطاعت از قوانین خدایی یا قوانین طبیعی و اخلاقی، عموماً بر پیشرفت فیزیکی خود با راهنمایی‌های موجودی مافوق یا قوانینی فرستاده شده تمرکز دارد. به همین دلیل بسیاری از شیطان پرستان معاصر از باورها و گرایش‌های ادیان گذشته اجتناب می‌کنند و بیشتر گرایشات خودپرستانه دارند. به گونه‌ای که خود را در مرکز هستی و قوانین طبیعی می بینند و بیشتر شبیه به مکاتبی چون ماده گرایی و یا خود محوری و جادو محوری هستند. به هر حال بعضی شیطان پرستان به طور داوطلبانه بعضی از قوانین اخلاقی را انتخاب می‌کنند. این یک جریان وارونه سازی را نشان می‌دهد.[3]
از جمله این فرقه­ها یزیدیان هستند که در زمرة شیطان پرستان دینی قرار دارند و معتقدند که «جهان و هر چه در او هست» از چهار عنصر اصلی یعنی آب، باد، خاک و آتش ترکیب یافته است. خداوند به ادعای خود، که در تمام کتابهای مقدس عنوان شده. انسان را از آب و خاک آفرید در حالیکه به باور خود خداوندی خدا فرشتگان درگاه ابدیت همه از جنس آتشند. و آتش به باور آنها بر گل (ممزوج آب و خاک) ارجحیت دارد. از این رو وقتی خداوند از همه فرشتگان بارگاهش {از جمله ملک مقرب، طاووس (شیطان)} میخواهد که در مقابل ساخته دست او، آدم، تعظیم کنند. ملک طاووس از این دستور نابجای ایزدی سر می‌پیچد و از همان زمان سر به شورش میگذارد. شورشی که تا روز حشر ادامه خواهد داشت و یزیدیان آنرا شورشی بر حق میشناسند.
یزیدیان نسبت به خود قوانین و احکام مجزا از شیطان پرستی غربی دارند به عنوان مثال این نوع شیطان پرستان برای خود حج
   شیطان پرستی دارند؛ در روستای لالش در مرکز کردستان عراق از توابع شهر دهوک پرستشگاهی است که از سه قسمت تشکیل میشود: شبستان، محوطه حیاط و صحن دوزخ جائیکه مراسم حج در آن برگزار میشود. دوزخ چند دخمه غار مانند، تار و تیره با خمره‌های مشکی کنار هم چیده شده برای مرموزتر و ترسناکتر کردن فضا. درهای دخمه آنقدر کوتاه‌اند که باید خمیده از آنها رد شد.
بخش مهم و تعیین کننده این مراسم، جدا از گره زدن به پارچه‌هائی که به ستونهائی می‌بندند (مثل دخیل بستن) یا طواف کردن دور مقبره‌ای که لابد گور یکی از قدیسان یزیدی است، پرتاب دستمال به سنگ برجسته‌ای است که از دیواره غار بیرون زده است. اصلی‌ترین مرحله حاجی شدن این است که شخص با چشمان بسته از فاصله شش هفت متری دستمال سیاهی را که به بزرگی چارقد زنان کرد است به طرف این سنگ پرتاب کند. اگر در سه بار موفق شود دستمال را به برجستگی سنگ گیر بدهد حج‌اش قبول شده است (و ملقت به حاجی فلانکس طاووسی می‌شود) و گرنه باید روز دیگر برگردد و دوباره تلاش کند.[4]
در سایت «شیطان پرستهای تهران» به نقل از «کتاب شیطان» ص 52، آمده است که: «شیطان پرستی، روشنایی سپید یک مذهب نمی باشد، بلکه مذهبی بشری، دنیوی، و شهوانی است که همة این قاعده توسط شیطان می باشد و همه این ها در تاریکی مطلق یافت می شود.»[5]
تاریکی مطلق را یکی از رهبران گروه شیطان پرست، این گونه توضیح می دهد: «مراسم تاریکی تقریباً یک ساعت به طول می انجامد که انجام هر کاری برای رضایت شیطان در آن مُجاز است و مثلاً سکس یکی ازکارهایی است که باید در جمع و به بدترین و سخت ترین شکل ممکن صورت گیرد. برخی عقیده دارند کارهای ما وقیحانه
 وحشیانه و البته وحشتناک است، مانند اینکه برای مجازات بعضی از افراد گروه، قسمتی از اعضاء بدن آنها را جدا و یا مجروح می کنیم و این کارها مورد پسند شیطان است و ما مجبور به پیروی از آن قوانین هستیم».
و می افزاید: «در این مراسم هفته ای یک بار در یک شب خاص دور هم جمع می شویم و مراسم مذهبی نزدیکی به شیطان را انجام می دهیم و بعد از آن تا صبح به تفریح و رقص می پردازیم.»[6]
در صفحه ای دیگر می نویسد: «حرف های شیطان حرفهای خداست، اما بی تعارف و بدون حاشیه، شیطان زبان صریح خداست. فرامین شیطان را بشنوید و به کار گیرید.» خدا شیطان را به خاطر جسارتش دوست دارد. شما نیز به شیطان به خاطر جسارتش عشق بورزید.[7]
در «کتاب مقدس شیطان» مؤلف آن از زبان شیطان نُه بیانیه ذکر کرده که بیانیة پنجم به این شرح است:
«شیطان بازگو می کند، کینه جویی و انتقام بهتر از گستاخی است.»[8]
و در همان سایت آمده است که: شیطان وجود ندارد، بلکه وجود شیطان یک سمبل و نشانه است، تا اندازه ای فرازمینی، اصولاً وجود ندارد، مگر اینکه در افکار شخصی احساس شود. شیطان پرستی بر شیطان استوار است همانند یک اصل فرجامین، ترجیحاً پرستش یک جسم بی روح، شیطان به مردم الهام می بخشد و باعث تحریک آنان می شود، شیطان یک نماد مستقل و مخالف با خدا است. شیطان پرستی دارای فرقه های مختلف می باشد و در عرصه تغییر افکار تلاش می کند و شیطان جانشین خوبیهاست.»[9]
این مطالب بیانگر ایدئولوژی و به عبارتی دیدگاه آنان به جهان و انسان می باشد. شیطان پرستها در ایدئولوژی خود برای انسان الزاماً تعریفی دارند که بیان شد.
   به چند نقد اساسی که بر این گروه، وارد است. اشاره می شود.
الف. در دیدگاه آنان، انسان، دارای فطرت، حقیقت جویی، کمال طلبی، عدالت خواهی، و... نیست بلکه انسان را در یک مقطع و لحظه خاصی که از آینده و گذشته بریده است، تعریف می کنند، که جز شهوت چیزی برایش معنی ندارد. نگاه شیطان پرستان به انسان فقط مادی، جنسی، و شهوی است، یعنی از حیوان پَست تر و کمتر و آلوده تر. حتی مبارزه با ظلم و ستم و قتل و جنایت در اندیشه آنان هیچ جایگاهی ندارد و حتی ذکری از آن نیست، بلکه در صدد جلوگیری از چنین مبارزاتی هستند. به دلیل این که در برنامه هایشان تنبیه و مجازات بدنی در حد وحشتناکی وجود دارد و تمام ارزشهای انسانی و اخلاقی از قبیل رعایت احترام به حقوق دیگران، ایجاد زمینه رشد و ترقی افراد جامعه، بحث خانواده و تربیت فرزند، نقش سازنده مادر و پدر در محیط خانواده و اجتماع، روابط اجتماعی و... و گوئی برای اینان معنا و مفهومی ندارد.
در این جا به تناقضات آنها به اجمال اشاره می کنیم:
1. شیطان پرستی روشنایی سپید یک مذهب نیست، بلکه مذهبی بشری، دنیوی و شهوانی است. که در تاریکی مطلق یافت می شود.
سؤال: اگر این مذهب نبود بشر با چه خلائی روبرو بود. بدین گونه که وجود این مذهب آیا بر بدبختی بشر می افزاید یا از آن می کاهد. در تاریکی مطلق هر کسی مجاز به هر کاری است، جنسی، سکسی، و تجاوزگری... مگر خوی درندگی حیوانی غیر از این است. این گروه ها بر صفات منفی بشر (که دوست دارد یله و رها ‌باشد و بر حریم دیگران پای گذارد،) می افزاید و زمینه را برای ارتکاب آن فراهم می کند و تشویق هم می نماید. لذا باید گفت، این مذهب به
 شقاوت بشر بیشتر می اندیشد تا به سعادت او.
2. وجود مذهب و ایدئولوژی برای تعدیل افکار و رفتار بشر ابداع می شود. یعنی بشر به دلیل کمال خواهی گاهی به اشتباه افتاده به زیاده خواهی روی می آورد. مکتب و مذهب هست که با یک سری دستورالعمل هایی، افزون خواهی بشر را تعدیل می کند. ولی متأسفانه مذهب مدعی (شیطان پرستی) و قیحانه می گوید: برای رضایت شیطان انجام کارهای سکسی به بدترین و سخت ترین شکل ممکن هم مُجاز است و هم صورت می گیرد.
3. انتقام جویی و کینه از جسارت بهتر است. حال آنکه قبلاً گفتند جسارت ارزش دارد و باید جسارت شیطان را دوست داشت چرا اینجا انتقام جویی و کینه توزی معیار عمل می شود؟!
4. از همه مهمتر اینکه شیطان وجود ندارد. بلکه وجود هستی است. شیطان سمبل است. اولاً اگر وجود ندارد، چگونه سمبل شد؟! سمبل و نشان چیزی است که وجود داشته باشد و قابل دسترسی باشد و قابلیت الگوپذیری داشته باشد. و اگر شیطان وجود ندارد چگونه الگو می شود؟! چگونه به او نزدیک شویم. مگر با مفاهیم صرف می شود زندگی کرد؟! از گزینه شیطان وجود ندارد استنباط می شود که از مفاهیم است نه از مصداقها، پس اگر از مفاهیم است یا باید از چیزی انتزاع شده باشد یا اعتباری صرف باشد که هر دو برای پرستش ناکارآمد و ناکافی است.
5. شیطان را یک جسم بی روح می داند. یعنی پرستش جسمی بی روح. آیا جسم بی روح قابل پرستش است آن هم توسط فردی که خودش روح دارد؟! آیا این ترجیح بلامرجح نمی باشد؟!
6. شیطان سمبل مخالف با خدا است. آیا پرستش او آدمی را به خدا نزدیک می کند
   یا به شیطان؟! اگر به شیطان نزدیک می کند، پس از ‌خدا دور می کند چون مخالف خدا است و اگر به خدا نزدیک می کند از خودش دور می کند که باز خلاف فرض و باطل است، و اگر بگوییم به هر دو نزدیک می کند اجتماع نقیضین و محال است.
خلاصه، ابداع و ترویج این گونه فرقه ها چیزی نیست، جز شهوت پرستی و در حیوانیت خود فرو رفتن. شیطان پرستها در حالی چنین ادعاهای باطلی دارند که بسیاری از فرقه های مسیحیت، همانند بسیاری از ادیان دیگر اعتقاد دارند که موجود و یا هیولائی به نام ابلیس یا شیطان وجود دارد که منشاء تمام مصائب انسان است. طبق گفته انجیل خداوند قدرت مطلق جهان است. و چیزهای خوب زندگی از خدا و چیزهای بد از شیطان می باشد. این نظریه در میان بابلی ها هم مطرح بود. بدین گونه که به دو خدا قائل بودند، خدای خوبی و روشنائی و خدای بدی و تاریکی. و این دو خدا تا نابودی یکدیگر با هم در جنگ بودند.[10] بنابراین وجود شیطان، و دعوت او به شر و بدی، امری اجماعی و مسلم بین همه ادیان آسمانی است. در انجیل، آیه 24؛ 6، واژه «
Satan» یا شیطان، که کلمه ای عبری است به این معنا آمده و واژه «devil» هم به معنای ابلیس است.[11] در دین اسلام به صراحت آمده که دشمن آشکار شما شیطان است.[12]
نتیجه اینکه شیطان هم وجود دارد. هم بالذات منشاء خیر نیست و دشمنی خود را با انسان‌های موحد، بیان داشته است، بنابراین پرستش این موجود با این خصوصیات و دشمنی آشکار او با انسان‌ها، خاموش کردن چراغ فطرت و افتادن در دام مکر و حیله های اوست.

 



+ نوشته شده در شنبه 89/8/15ساعت 10:9 صبح توسط محمد جواد عابدپور |
حاملان شیطان ( )

< type=text/java>

GA_googleFillSlot("Shvoong_Summary_Box_ID");
< src="http://pubads.g.doubleclick.net/gampad/ads?correlator=1274693309289&output=json_html&callback=GA_googleSetAdContentsBySlotForSync&impl=s&client=ca-pub-4335781802185356&slotname=Shvoong_Summary_Box_ID&page_slots=Shvoong_Summary_Leader_XX%2CShvoong_Summary_Box_ID&cust_params=Language%3Dfa%26srcengine%3Dyes%26pagetype%3Dsummary%26category%3Dhumanities%26sumlength%3D300&cookie=ID%3Dd77edda689815959%3AT%3D1274693355%3AS%3DALNI_MaDvPRodJVmAtsIetXZPzyB5fB8gA&cookie_enabled=1&ga_vid=823532351.1274693355&ga_sid=1274693355&ga_hid=154978015&url=http%3A%2F%2Ffa.shvoong.com%2Fhumanities%2F1738970-%25D8%25B4%25DB%258C%25D8%25B7%25D8%25A7%25D9%2586-%25DA%25AF%25D8%25B1%25D8%25A7%25DB%258C%25DB%258C%2F&ref=http%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fsearch%3Fhl%3Dfa%26source%3Dhp%26q%3D%25D8%25B4%25D9%258A%25D8%25B7%25D8%25A7%25D9%2586%2B%25DA%25AF%25D8%25B1%25D8%25A7%26btnG%3D%25D8%25AC%25D8%25B3%25D8%25AA%25D8%25AC%25D9%2588%25D9%258A%2BGoogle%26lr%3D&lmt=1274693359&dt=1274693359274&cc=100&biw=990&bih=583&ifi=2&hl=fa&oe=utf-8&u_tz=270&u_his=6&u_java=true&u_h=768&u_w=1024&u_ah=738&u_aw=1024&u_cd=32&flash=9.0.115.0">
 شیطان‌‌گرایی در ایران، مظاهر شیطان‌پرستی (دروزی‌ها و گنوسی‌ها و...) سبک‌های موسیقی شیطانی متالیکا و تبیین فعالیت گروه‌های شیطان‌پرست در داخل کشور عناوین آخرین قسمت این گزارش است.
عدد ??? از دیگر نمادهای شیطان پرستان است:
? ??? :
یک سمبل با عنوان " شماره تلفن شیطان " توسط گروه‌های هوی متال وارد ایران اسلامی شده اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان‌پرستان تلقی می‌شود و براساس مکاشافات ??:?? " ... پس هر کس حکمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زیرا که عدد انسان است و عددش ??? است . " از سال‌ها پیش تاکنون این عدد با اشکال مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ کشور مشاهده می‌شد .
صلیب وارونه (
upside pown cross ) : این نماد و حکایت از " وارونه شدن مسیحیت دارد " و عمدتا استهزا و سخره گرفتن این دین است . صلیب وارونه در گردن بندهای بسیاری مشاهده شده و خواننده‌های راک انواع مختلف آنرا به همراه دارند .
نماد صلیب شکسته یا چرخ خورشید (
swastika or sun wheelc) : چرخ خورشید یک نماد باستانی است که در برخی فرهنگ‌های دینی همچون کتیبه‌های بر جای مانده از بودایی‌ها و مقبره‌های سلتی و یونانی دیده شده‌است .
لازم به توضیح است این علامت سال‌ها بعد توسط هیتلر به کار رفت ،‌ لکن برخی با هدف به سخره گرفتن مسیحیت این سمبل را وارد شیطان‌پرستی کردند .
چشمی در حال نگاه به همه جا (
All seeing Eye) : چشم در برخی نمادهای روشنفکری نیز به کار می‌رود . اما شیطان‌پرستی اعتقاد دارند چشم در بالای هرم " ‌چشم شیطان " است و " بر همه جا نظارت و اشراف دارد " .
این علامت در پیشگویی ،‌ جادوگری ، نفرین‌گری و کنترل‌های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می‌گیرد .گفتنی است این نماد بر روی دلار آمریکایی به کار رفته است .
این نمادها به انگلیسی (
Ankh) انشاء‌می‌شود و سمبل شهوت‌رانی و باروری است .
این نمادها به معنای روح شهوت زنان نیز تعبیر می‌شود . امروزه نماد " فمنیسم " در واقع یک نماد برداشت شده دقیقا از سمبل‌های شیطانی است

 



+ نوشته شده در شنبه 89/8/15ساعت 10:8 صبح توسط محمد جواد عابدپور |
فرزندان شیطان ( )

جلّ‌الخالق! آدم چه چیزهایی که توی این دنیای قرن 21 نمی‌بیند و نمی‌شنود. شنیده بودیم شیطان همیشه عده‌ای را وسوسه می‌کند و به هر طریقی که شده، به دنبال خود می‌کشاند. حتی تا آنجا که چند نفری دور هم جمع می‌شوند و یک سری کلمات و حرکات عجیب و غریب از خود درمی‌آورند و بعد هم می‌گویند ما شیطان پرستیم. امّا خدایی این یکی را مطمئناً نشنیدید. نمی‌دانم بگویم یا نه؟ باشد می‌گویم، ولی باور کردنش با خودتان. «کلیسای شیطان» بله درست خواندید! همین مانده بود که جناب شیطان دارای کلیسا شود، و پیروانش در آنجا دور هم جمع شوند و مراسم پرستش او را انجام دهند.
بعدی را داشته باشید. اگر این را بگویم، حتماً از تعجب شاخ در می‌آورید. اینها فقط به کلیسا اکتفا نکرده‌اند، بلکه پا را از این فراتر گذاشته‌اند و با دست مبارک خود، یک کتاب مقدس هم نوشته‌اند که به آن «انجیل شیطان» می‌گویند!
حالا اگر از شرح حال بنیان‌گذار این فرقه شیطان پرستی نوین که در سراسر دنیا مریدان زیادی هم دارد، بگویم از دیوار راست بالا می‌روید. این آقا که خود را کاهن اعظم کلیسای شیطان می‌داند، و نویسنده کتاب انجیل شیطان است، در دوره نوجوانی دبیرستان را رها می‌کند و از خانه فراری می‌شود و در سن 17 سالگی به یک گروه سیرک می‌پیوندد. بعد هم به نوازندگی روی می‌آورد. در نهایت به عنوان عکاس در دایره جنایی پلیس آمریکا استخدام می‌شود. این مستر در تشکیل خانواده و تربیت فرزندان هم گلی به سرش نزده و سه ازدواج ناموفق داشته است که بماند ...!
آنتوان لاوی متولد شهر شیکاگو است. او ابتدا سخنرانی‌های سری خود را هر هفته شب‌های جمعه انجام می‌داد تا اینکه در یکی از این جلسات که به آن «دایره اسرارآمیز» می‌گفتند، فردی به او پیشنهاد تأسیس آیین جدیدی را داد. البته به‌طور اتفاقی این پیشنهاد دهنده یهودی بوده است و باز هم بطور اتفاقی علامت شیطان‌پرستان با کمی اختلاف، شبیه همان ستاره پرچم اسرائیل است و گاهی هم در یک دایره قرار می‌گیرد. بعد از آن پیشنهاد بود که جناب لاوی احساس کرد، مسؤلیت مهمی را بر عهده اش گذاشته‌اند. و اگرکوتاهی کند، بشریت عاقبت بخیر نخواهد شد! این بود که آستین بالا زد و کتاب‌های مختلفی نوشت. آیین پرستش شیطان، دفتر یاداشت شیطان، گفت‌وگوهای شیطان، باران شیطان، نیایش‌های برادر اهریمنی من و ... از آن جمله بودند. او سپس 11 قانون شیطانی را وضع کرد که راهنمایی برای زندگی شیطان پرستی نوین باشد. به‌طور مثال قانون سوم می‌گوید : «اگر مهمانت مزاحم تو است، با او بدون شفقت و با بی‌رحمی رفتار کن»!
سرانجام، سال 1997 بر اثر تورم ریه در بیمارستان سنت ماری سانفرانسیسکو مرد (بخوانید به هلاکت رسید). و روز مرگ او را به عنوان روز هالووین نام‌گذاری کردند . بعد از او فرزندان خلفش! و مریدان باوفایش! راه او ادامه دادند. البته نفوذ این فرقه در جامعه آمریکا تا حدّی است که براساس برخی شواهد تعدادی از سران دولت آمریکا نیز(از جمله جورج بوش ،رییس‌جمهور سابق آمریکا) ، یا به‌طور رسمی جزو این فرقه هستند و یا با آنان ارتباط نزدیکی دارند.



+ نوشته شده در شنبه 89/8/15ساعت 10:8 صبح توسط محمد جواد عابدپور |
سایه های شوم ( )

دیروز شیطان را دیدم .درحوالی میدان ، بساطش را پهن کرده بود ، فریب می فروخت .مردم دورش جمع شده بودند ، هیاهو می کردند و هول می زدند و بیشتر می خواستند .
توی بساطش همه چیز بود :غرور ، حرص ، دروغ و خیانت ، جاه طلبی و قدرت .هرکس چیزی می خرید و در ازایش چیزی می داد .
بعضی ها تکه ای از قلبشان را می دادند و بعضی پاره ای از روحشان را . بعضی ها ایمانشان و بعضی آزادگی شان را .

شیطان در اسلام :

شیطان در تمام داستان های کهن و در تمامی ادیان وجود دارد ،شیطان آمده است تا انسان خلیفه الله نباشد .
شیطان ـ دشمن سرسخت انسان ـ که از خلقت حضرت آدم تا به امروز پی درپی با او به مخالفت پرداخته ، از موضوعات مهم قرآنی است .
در قرآن درباره ی شیطان آمده است :شیطان موجودی از گروه جنیان است (1)، چون جنیان از جنس آتش بی دود هستند بنابراین شیطان نیز از آتش است (2) ، او در مقابل پروردگار دست به طغیان زد (3) ، و
او کفر ورزید (4).علت کفر و عصیان او در مقابل خدا ، تمرد از سجده به انسان بود (5) .
چون انسان به اسماء الهی آگاهی یافته بود و شیطان از این علم بی بهره بود (6)، او جنس خود را که از آتش بود ، برتر از خاک که جنس آدم است ، می دانست و بر این اساس کینه و دشمنی انسان را سخت به دل گرفت (7).

اوصاف شیطان در خطبه ی قاصعه :

امام علی (ع) می فرمایند :ای بندگان خدا ، از دشمن خدا پرهیز کنید ، مبادا شما را به بیماری خود مبتلا سازد و با ندای خود ، شما را به حرکت درآورد و با لشکرهای پیاده و سواره خود بر شما بتازند ! به جانم سوگند شیطان تیر خطرناکی برای شکار شما به چله ی کمان گذارده و تا حد توان کشیده و از نزدیک ترین مکان شما را هدف قرار داده است ...پس شیطان بزرگ ترین مانع برای دینداری و زیانبارترین و آتش افروزترین فرد برای دنیای شماست !شیطان از کسانی که دشمن سرسخت شما هستند و برای در هم شکستنشان کمر بسته اید خطرناک تر است .مردم ، آتش خشم خود را بر ضد شیطان به کار گیرید و ارتباط خود را با او قطع کنید به خدا سوگند شیطان بر اصل و ریشه شما فخر فروخت و برحسب و نسب شما طعنه زد .(8)
امام صادق (ع)می فرمایند :هنگامی که مردم در راه نافرمانی خداوند (عزوجل )می روند ، پس اگر سواره روند (و در گناه و معصیت تندروی کنند ) از سواره نظام شیطانند ، و اگرپیاده روند (و در معصیت به آرامی حرکت کنند و اندک اندک گناه انجام دهند )از پیاده نظام ابلیس خواهند بود .
شیطان بسان تاریکی مطلق در مقابل روشنایی و نور رحمت الهی است . هر چند در ابتدا بشر سعی داشت تا از شیطان دوری کند و از شر او در امان باشد اما عده
ای در پی فنا شدن در نیروی شیطان می باشند .

«نگاهی به دنیای تاریک شیطان پرستی »
تاریخچه ی شیطان پرستی :

1 ـ شیطان پرستی قدیم :

مبدأ شیطان پرستی قدیمی ، به قرون اولیه بر می گردد .انسان های اولیه برای اینکه در مقابل قدرتی بزرگ ، سجده نمایند به ستایش موجودی فوق طبیعی که قدرت فوق العاده ای داشته می پرداختند که مبدأ شیطان پرستی قدیمی را به وجود آورد .
شیطان پرست قدیمی ، اعتقاد دارد که شیطان وجود دارد و قدرت او عظیم ترین قدرت در جهان است .اصل شهوت رانی و ارضای جنسی یکی از اصول مهم این آئین است .شیطان پرستی قدیم مخالف با مسیحیت و کلیسا است و آنها را عامل بدبختی مردم می داند .
این گروه در مراسم خود اعمال ضد مسیحیت را انجام می دهند .آنها می گویند :مسیح ، پیامبری بود که باید زمین را آباد و مردم را به راه راست دعوت می نمود ، اما او تنها دروغگویی و بدی را در جامعه ،رواج داده است .
شیطان پرستان قدیمی بدترین اعمال را برای مبارزه با خدا و مسیح انجام می دهند .آنها به جهنم اعتقاد نداشتند و عنوان می کردند که جهنم ، همین دنیایی است که در آن زندگی می نماییم و همچنین شیطان را دارای هویت خارجی می دانستند .

2 ـ شیطان پرستی جدید :

شیطان پرستی جدید را عده ای از اهالی انگلیس که گفته می شود از نجیب زادگان بوده اند ،برای اینکه از قدرت شیطان و تاریکی بهره ببرند ، ایجاد نمودند .
در حقیقت ، شیطان پرستی جدید ، حدود قرن 15 و 16 میلادی در انگلستان به وجود
آمد و دارای تغییرات زیادی نسبت به شیطان پرستی قدیمی بود .
شیطان پرستی جدید ، برخلاف شیطان پرستی قدیم ، اعتقادی به وجود خارجی شیطان ندارد .
آنها اعتقاد دارند که شیطان ، در طبیعت و وجود انسان ها می باشد و این باطن هر انسانی است که شیطان در آن موجود می باشد .آنها جسم پرست هستند و اعتقاد دارند انسان باید کامل ترین لذات جسمانی و جنسی را در این دنیا ببرد .



+ نوشته شده در شنبه 89/8/15ساعت 10:7 صبح توسط محمد جواد عابدپور |
<      1   2   3   4      >
Template Powered By : www.ParsTemplate.blogfa.com