سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Anti-devil - دشمن شیطان
آمریکا چگونه جنگجویان سایبری خود را پرورش می‌دهد؟ ( )

از سایبر کامند (Cyber Command) چه می دانیم؟ در دوران پس از جنگ سرد و در آغاز عصر جنگ‌های سایبری آرایش رزمی نیروهای آمریکا چگونه شکل گرفته است؟ آمریکا چگونه جنگجویان سایبری خود را پرورش می‌دهد؟ تهاجم سایبری به سایر ملت‌های دنیا چگونه آغاز شد؟

هم‌‌اکنون بخش اعظمی از جنگ‌هایی که به صورت روزمره شاهدیم شامل یک نیروی نظامی پیشرفته و نیروهای شبه‌نظامی بوده و بیشتر جنبه جنگ سخت را دارند، یعنی در آنها اغلب نیروهای متعارف طرف پیشرفته سعی می‌کنند که با عملیات‌های ایذایی، انتحاری و چریکی شبه‌نظامی‌ها مقابله کنند. ادامه مطلب...



+ نوشته شده در جمعه 90/11/7ساعت 11:25 صبح توسط محمد جواد عابدپور |
مخصوص افراد بالای 18 سال ( )

در یکی از برنامه های شبکه من و تو یکی از بیننده ها به این شبکه اعتراض کرد که "چرا زیر فیلم هایی که تصاویر زننده ای دارند آرم مخصوص 18+ که نشان دهنده این است که این فیلم برای افراد بالای 18 سال ساخته شده است را پخش نمی کنید؟"
مجری شبکه من و تو در جواب به این بیننده گفت: «ما تلاش می کنیم چنین فیلم هایی را اصلا پخش نکنیم و در لیست برنامه هایمان چنین فیلم هایی نباشد یا اگر هم فیلم هایمان صحنه های زننده داشته باشند در ابتدای فیلم هشدار می دهیم که این فیلم ممکن است صحنه ها یا گفتاری داشته باشد که زننده باشد.»
وی در ادامه در توجیه فیلم ها و برنامه هایی که دارای صحنه های زننده و غیر اخلاقی بسیاری بوده اند و از این شبکه چندین و چند بار پخش شده اند، این مساله را یک امر نسبی معرفی کرد و گفت: «البته باز هم نمی شود تصمیم گرفت چون زننده بودن یک صحنه از یک فیلم، برمی گردد به معیار و استانداردهای اخلاقی هر خانواده که مثلا دست همدیگر را گرفتن زننده هست یا نیست؟ روبوسی زننده هست یا نیست؟ بنابراین خانواده ها می توانند نسبت به باور و ایمان خودشان تصمیم بگیرند که این برنامه را ببینند یا نبینند.»
شایان ذکر است که تعداد برنامه هایی که صحنه های زننده بسیاری داشته است و از این شبکه بدون اینکه گفته شود که این برنامه برای افراد بالای 18 سال است چند بار هم پخش شده است، کم نیست.
گفتنی است درست است که هر خانواده ممکن است معیارهای اخلاقی خاصی برای خود داشته باشد ولی بعضی مسایل وجود دارد که در هیچ منشور اخلاقی جای نمی گیرد. بنابراین شبکه من و تو نمی تواند برنامه هایی را که مثلا در آن زنان با حداقل لباس ممکن حضور پیدا می کنند و این شبکه از پخش آن هیچ ابایی ندارد را اینگونه توجیه کند.



+ نوشته شده در جمعه 90/11/7ساعت 11:25 صبح توسط محمد جواد عابدپور |
بفرماید شما یا ترویج شراب خواری ( )

برنامه "بفرمایید شام" که با رویکرد ترویج فرهنگ شراب و شراب خواری از شبکه من وتو در حال پخش است آن چنان علنی و افراطی دست به این کار زده است که بالاخره با اعتراض بینندگان شبکه مواجه شد.

بینندگان برنامه "بفرمایید شام" در پیامی که به برنامه جواب ارسال کرده اند خواستار تغییر رویکرد برنامه "بفرمایید شام" از این کار شده اند.
بینندگان در این پیام که از شبکه نیز پخش شد استفاده از شراب در برنامه "بفرمایید شام" را امری غیر عادی و بیش از اندازه خواندند و این کار را مغایر با فرهنگ ملی مذهبی ایرانیان دانسته و خواستار تغییر رویکرد دست اندرکاران این برنامه و عدم استفاده از مشروبات الکلی شدند.
پس از پخش این پیام از برنامه جواب، تهیه کننده برنامه "بفرمایید شام" در پاسخ به این اعتراض استفاده از شراب در برنامه را امری عادی خوانده و شراب را به عنوان وسیله پذیرایی معمولی برای خانواده ها معرفی کرد و جلوگیری از مصرف شراب در این برنامه را غیر ممکن دانست!!
شایان ذکر است از آنجایی که دولت انگلیس بودجه شبکه من وتو را تامین می کند، پیاده کردن اهداف این دولت توسط مسئولان شبکه من وتو امری طبیعی است و لذا با توجه به کینه دیرینه دولت انگلیس نسبت به ایران ترویج شراب خواری در میان خانواده های مسلمان ایرانی و شکست قبح این حرام بزرگ که مضرات بی شماری هم برای جوامع دارد مساله عجیبی نیست.



+ نوشته شده در جمعه 90/11/7ساعت 11:25 صبح توسط محمد جواد عابدپور |
زمزمه های فمینیسم در ایران ( )
هشدار: زمزمه فرهنگ غرب فمینیسم در ایران 

با تهاجم جدید فرهنگ غرب در ایران، در آستانه انقلاب مشروطه، وضعیت زنان نیز همپای سایر اقشار اجتماعی تغییر کرد. ازاین‏رو، مشروطیت را باید نقطه عطفی در تاریخ فرهنگی ایران دانست؛ زیرا، آثار شگرفی در تغییر نگرش‏ها در میان زنان بر جای گذاشت و جامعه ایرانی را نادانسته و ناخواسته بر مدار فرهنگ غرب کشاند.

 

  

 

 



+ نوشته شده در جمعه 90/11/7ساعت 11:25 صبح توسط محمد جواد عابدپور |
Template Powered By : www.ParsTemplate.blogfa.com